6 січня 2024 року, в день свята Богоявлення, Хрещення Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа, Немирівський благочинний, настоятель Свято-Покровської парафії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) міста Немирова, капелан військової частини А7011 протоієрей Роман Ковальчук звершив святкову Божественну Літургію святителя Іоана Золотоустого.
Богослужіння своїм співом супроводжував церковний хор Свято-Покровського храму міста Немирова під керівництвом Вікторії Репецької-Крохмаль.
Під час богослужіння було піднесено додаткові прохання за визволення України від нашестя чужинців та за воїнів, які захищають нашу Батьківщину.
За богослужінням молилися головний будівничий Свято-Покровського храму Української Православної Церкви (Православної Церкви України) міста Немирова та багаторічний Голова парафіяльної ради – Томащук Юрій; голова Немирівської організації «Союз Чорнобиль України» лікар-офтальмолог – В’ячеслав Печак.
На запричасному стиху з проповіддю про Хрещення Господнє до віруючих звернувся протоієрей Роман Ковальчук, після чого отець настоятель привітав багаторічну хористку та активну прихожанку Панькову Ніну, яка святкує в цей день свій день народження і побажав невтомної праці на ниві Христовій, многих і благих літ та подарив святу ікону, а також подякував мамі вбитого воїна Олександра – Ларисі Зозулі за пожертвувані на храм фігури «Голгофи» та «Воскресіння».
Цього святкового дня віряни серед яких і діти приступили до Таїнства Сповіді та причастилися Пречистих і Животворчих Таїн Тіла і Крові Господніх.
Після заамвонної молитви під спів тропарів «Глас Господній над водами лунає, промовляючи: прийдіть і прийміть усі Духа премудрості…» протоієрей Роман Ковальчук на подвір’ї храму звершив чин Великого освячення води та окропив нею віруючий народ.
У святвечір та після Літургії в усіх храмах здійснюється Велике освячення води. Водосвяття називається Великим через особливу урочистість обряду, наскрізь пройнятого спогадом євангельських подій, що стали не тільки прообразом таємничого омивання гріхів, але і дійсним освяченням самого єства води через занурення в неї Бога у плоті. Вода ця називається великою агіасмою (з давньогрецької – святиня). Під впливом Єрусалимського статуту, з 11 – 12 століття водосвяття відбувається два рази – і у святвечір, і безпосередньо у день свята Богоявлення. Освячення в обидва дні проходить однаковим чином, тому вода, освячена у ці дні, нічим не відрізняється.